Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. november 27., vasárnap

Megint decoupage

Mielőtt kidobnák bármit is, átgondolom, lehetne-e hasznosítani valamire. Így nagy mennyiségű "újrahasznosítható" kacat gyűlt össze az idők során. Mikor soknak találom, egy része mégis kukában landol. Mert sokkal többet tervezek, mint amennyit képes vagyok megvalósítani.
Nemrég egy konzervdobozt mentettem meg az enyészettől. Mécsestartó akart lenni, de lefokoztam ceruzatartóvá:-) Nem sikerült kilyuggatni, nem volt itthon Férjuram segítségnek, így maradt lyukmentesen, de nem üresen, mert mindig tetemes mennyiségű írószer keresi a helyét.

A szalvétába nemrég szerettem bele a Tescóban:-)
 A kimosott konzervdoboz méretére vágtam a szalvétát, a mintát is figyelembe véve kiszabtam. A dobozt bekentem decoupage ragasztóval, ráigazítottam a szalvétát, rásimítottam, a tetején ragasztós ecsettel kicsit befele simítottam. Most itt díszeleg a számítógép mellett, egyre jobban megtelik:-)
A tobozdíszt Hédi készítette, vízfestékkel befestette, s piros fonallal betekerte. Ügyes a kis Leányzóm, maga szórakoztatására mindig alkot valamit, engem meg elhalmoz ajándékokkal:-) Egy fiók már tele van, most új férőhely után kell néznem. Semmitől nem vagyok hajlandó megválni, amit Ők készítettek nekem. Olyan jó időnként elővenni, meghatódni...

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ne is mond! A lányom folyton alkot valamit, rajzok mindenhol az előszobafalon, a hozzá vezető falon, egy csomó mappában a padláson stb. stb. :))) Még a fiamtól is vannak eltéve, pedig Ő nem volt alkotós. :) Semelyiket sincs szívem kidobni.

    VálaszTörlés
  2. Csilla, ilyen az anyai szív:-) Nem az a legértékesebb, amit Ők készítenek?

    VálaszTörlés