Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. november 28., hétfő

Kis konyhám

Itt készülnek süteményeim:
Szóval ez az én kis konyhám. Nagyon szeretem! Ez a fénykép még nagyon ifjú korában készült, azóta már úgy tele raktam, hogy egy gombostűt sem lehetne leejteni a polcaira:-)
Már említettem, mikor beköltöztünk, két asztal és a tűzhely jelentette a berendezést, akkoriban mindent a kamrában tároltam. ( Szerencsére jó nagy... ) De az sem érdekelt, csak szabadulni albérletünk penészedő falai közül! Majdnem egy évig így is volt, mikor Férjecském ráért nekilátni az én fejemben már be is rendezett szekrényem megvalósításához. Az ő fejében más volt, össze is kaptunk miatta, ami 15 év alatt nem sokszor fordult elő... Végül egyezségre jutottunk, s kezdett formát ölteni elképzelésem. Persze a tulipán kötelező volt. Decemberre elkészült a nagy mű, de sajnos akkor nem próbálhattam ki... Anyukámat ápoltuk. Ő nem is láthatta már...
Azóta élvezettel nyűvöm, s változatlanul szeretem.
Majd jövök részletekkel is!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a blogod is:) A konyhád is gyönyörű és a kis tulipánok csodásak, gratulálok a férjedhez:) Hogyan lesz időd két blogra? :)

    VálaszTörlés
  2. Trollanyu, köszönöm szépen:-) Hát az a jövő titka, hogy győzöm-e s szeretni fogom-e mindkettőt. Mivel megtölteni lenne bőven...

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett a konyhád, a tulipánokért pedig egyenesen odavagyok! Én szíveket akartam apával vágatni az ajtókra, aztán elmaradt, mert féltünk, hogy, ha elvéti akkor mehet a kukába az ajtó.
    A blogod is szép, most már dupla örömöd lesz a két blogból! Irigyellek az időd miatt! :))

    VálaszTörlés
  4. Barbi, köszönöm! A tulipán a legújabb, azaz nem is annyira új, motívum. Még a terasz korlátját is tulipánosra terezzük:-)
    A szív is kedves minta! Én Férjem is gyakorolt egy keveset, mire belejött, meg kialakult a megfelelő forma, de aztán ügyesen megoldotta.
    Én jobban szeretném, ha nem lenne ennyi időm:-(

    VálaszTörlés
  5. Megérkeztem én is! :) Elejétől végigolvastam, hogy le ne maradjak semmiről. :))) A férjed nagyon ügyes. Az enyém is hasonlómódon mindent meg tud valósítani, amit én kitalálok. Csupáncsak pénz kérdése az egész. Gyönyörű a konyhád, persze, ezzel kellett volna kezdenem. Nagyon jó lehet egy ilyen nagy- tágas- gyönyörű konyhában tevékenykedni. Az enyém roppant kicsi, talán inkább főzőfülkének(?) nevezném, előnye, hogy nem kell benne sokat mozogni, minden kéznél van. Na, jólvan befogtam mára... :)))

    VálaszTörlés
  6. Csilla, örülök Neked:-) De jó, kifogtuk a férjek gyöngyeit:-)
    Azért nem olyan nagy ez a konyha, csalóka a fénykép. De nem is akartam nagyot, minek annyit gyalogolni? De egyben van az étkezővel, így tágasnak is mondható. Majd még hozok róla részleteket!
    Köszönöm, hogy benéztél:-)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon hangulatos a konyhád, nagyon tetszik!!! Öröm lehet benne sütni-főzni! :) További jó időtöltést kívánok Neked benne!

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép a konyhád. Nekem meg csak álom marad, mert olyan kicsi, hogy ott nem lehet még variálni sem. Beköltöztetném azt aki tervezte. Valószínű, soha nem volt konyhájuk. Gratulálok a férjedhez, tényleg ritka kincs!:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tücsi, nagyon köszönöm! A férjem valóban kincs:-) Most éppen a ház külsejét csinosítja.
      A kis konyha előnye, hogy nem kell kilométereket gyalogolni benne:-)

      Törlés