Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. november 25., péntek

Adventi koszorú

Ma ébredtem rá, hogy hogy vasárnap már meg kell gyújtani az első gyertyát az adventi koszorún, ami még nincs sehol. Szerencsémre még nyitva volt a virágbolt, s vettem koszorúalapot meg szép gyertyákat, s felhasználtuk, amit még találtunk itthon. No meg a szomszéd fenyőfájáról áthajló ágakat:-)
Hááát... ilyen lett, de nekem tetszik. Meg segítőtársamnak, Hédinek is.
Így készült: a koszorúalapra dróttal rákötöztem a fenyőágakat. Mivel meglehetősen borzas lett, piros szalaggal is áttekertem. 4 tobozt erősítettem rá, szintén dróttal. A gyertyákat Leányzóm felszúrta a talpra s a tobozok közé biggyesztette. Egy piros bogyós díszt szétszedtem s a tobozok közé szurkáltam.
Most már lesz mit meggyújtani vasárnap:-) A gyerekek alig várják, mindig gyertyáznak alkalom nélkül is.
Ha nem kaptam volna hozzávalókat, akkor is készül adventi koszorú, gondolatban már megvolt: egy szögletes doboz alját teleszórom dióval, mogyoróval, toboz s valami színes csilli-villi is került volna bele, s közé a gyertya, ami itthon éppen van.

6 megjegyzés:

  1. Ügyesek vagytok! Én még nem mertem soha neki állni ilyet gyártani! Leragadtam a karácsonyi üvegmatrica gyártásnál. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a koszorú, és azért is, mert saját kezűleg készült. A második variáció is bevált volna. Mi is így szoktuk csinálni, pl. tavaly nem volt fenyőág, csak a koszorú, azt díszítettem fel mindenfélével, de nem azért mert nem volt fenyő, hiszen itt áll az erkély előtt, csak későn fogtam hozzá,mivel messzebb voltam.

    VálaszTörlés
  3. Betty, köszönjük:-) Nem nagy ügy, csak a koszorúalap kell hozzá, s bármi karácsonyi hangulatú "kacatot" rá lehet erősíteni. Üvegmatricázni is szoktunk, csak éppen most ébredtem rá, hogy eléggé fogytán a készletünk. De feltöltjük:-)

    VálaszTörlés
  4. Tücsi, de örülök Neked! Köszönöm a dicséretet is, meg hogy olvasómmá lettél:-)
    Igen, az adventi koszorúnak -meg sok minden másnak- az az igazi értéke, hogy saját kezűleg készül, s bármi kerül rá, a hangulatot fokozza. Most nekem pont arra van szükségem:-)

    VálaszTörlés
  5. Szép lett, ráadásul még illatos is a fenyőtől, ami az enyémről sajna hiányzik! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszi, Barbi! Sajnos egyáltalán nem érzik illata, pedig nagyon szeretem a fenyőillatot.

    VálaszTörlés