Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2011. december 7., szerda

Díszek drótból

Még albérletünk udvarán találtam kidobva egy-két tekercs rézdrótot, valami gép alkatrésze lehetett. Ellenállás vagy mi, de jobb, ha nem találgatok, mert a műszaki dolgokhoz nem értek. Szóval eltettem a drótokat, a vékonyabbra gyöngyöt fűzünk, ezt főleg Gergő műveli, a vastagabb várt sorsára.
A tavalyi karácsonyi Praktikában láttam talán hasonló díszeket, gondoltam, erre jó lesz. Tettem 1-2 próbát, nem is néznek ki rosszul:
A rézdrótot ceruzára tekertem, jó hosszan, lehúztam, kissé széthúzogattam. Fűztem a közepébe egy szál drótot, mert nem igazán akart engedelmeskedni a formára alakítás során. Ezzel fogtam össze, ebből lett a hurok is, amivel majd felakasztom valahova. Középre egy-egy műanyag díszt rögzítettem, s kész is. Talán ablakdísz lesz, talán kint köt ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése