Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2013. március 14., csütörtök

Tavaszodik... vagy mégsem?

Olyan jól esett ez a néhány napsütéses nap. Ahogy minden tavasszal, ezúttal is reggel, este végigjártam a virágoskertet oda-vissza, s minden alkalommal rácsodálkoztam egy-egy újabb hajtásra. A földből kibúvó levelekre, majd a kikandikáló bimbókra, a sorra nyíló virágokra. Végre hóvirágom is van, második próbálkozásra idén tavasszal kettő kinyílt. Aztán a krókuszok,majd a törpeíriszek is megmutatták magukat. Erre nem visszatért a tél? Olyan sűrűn havazott, hogy a legkeményebb télnek is becsületére vált volna.
De azért sem a behavazott tájat, hanem a virágokat mutatom meg:-)



Vasárnap, ebéd után sétáltunk egyet a Börzsöny lábánál. Bizony ébredezik a természet, már virágokat is találtunk, egy védettebb oldalban még ibolyát is. Ezen a hétvégén jó lett volna egy hosszabb sétát beiktatni, mondjuk egy egész naposat, egész a Galláig, de az időjárás áthúzta a számításainkat.




Leginkább a százszorszép lepett meg.
De bármennyire is mutogatta magát a tavasz, még nem jött el az a tettvággyal teli lebegő érzés, amit a napsütés magával szokott hozni. Kívánom, hogy mihamarabb eljöjjön, mindenkinek!

8 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm? csak sajnos már voltak szépek. A hó és szél lefektette őket...

      Törlés
  2. szia.
    új követőd vagyok.
    gyere látogass el az új blogomra.

    szép
    napot

    http://recept-tura.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek a virágaid, reméljük a visszatérő tél nem tett kárt bennük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, köszönöm! Sajnos amit megkímélt a hó, tönkretett a szél. Délután vacogva végignéztem őket, hát elfeküdtek mind a földön. Majd csak virul a többi!

      Törlés
  4. Szépek a virágaid, imádok őket! Nekem valahogy a krókuszaim soha nem akarnak virágba borulni. :( Viszont hóvirággal nekünk is tele van/volt a kert. Imádom a kis ibolyát is, tele van vele - nem csak a virágoskert, hanem az egész udvar is. :) ...és a hólepte táj előtt én is gyönyörködtem a tulipán és nárciszaim előbukkanásában, és már nagyon várom, hogy virág is legyen rajtuk. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabriella, köszönöm! Nekem mindig a krókuszok az elsők. Olyan szépen elszaporodtak, a 3-3 hagymából egész kis bokrok lettek. A hóvirág viszont nehezen akart nálam meghonosodni, pedig annyira szeretem. Régen ilyenkor a Meszesen kaszálni lehetett volna, ott nem volt védett.
      Csak vonuljon már el ez a vacak idő, aztán majd kivirágoznak a tulipánok, nárciszok, jácintok... veled együtt várom:-)

      Törlés