Ez több mint ház, ez otthon...

Otthon. Család. Tárgyak. Emlékek.

2012. március 4., vasárnap

Az első:-)

A tavaszt mindig nagyon tudom várni. Főleg a borús, csapadékos, nyirkos, didergős telek után. Most nem volt ez annyira jellemző, mégis ott motoszkált bennem a vágy egy kis melengető napsütésre, lágy szellőre. A március meg is hozta, tegnap ki is mentem élvezni a tavasz hozadékát. Közben kitakarítottam a virágoskertet, levagdostam a tátikák megfagyott szárait, s sorra bukkantak elő a friss hajtások. Nagy meglepetésemre két virágzó krókuszt is felfedeztem! Már napok óta lesem őket, de még csak bimbót sem véltem felfedezni a vékony levélkék között. Ezek meg nem bírtak ellenállni a nap melegének:-)
Olyan picikék még, meg sem várták, hogy nőjenek még egy kicsit. Talán nekem akartak örömet okozni, ami sikerült!
Mégiscsak itt a tavasz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése